| |  |
Geplaatst: Di 18-11-2008 15:56:06 |
|
|
| geert2307 |
| Stagiaire |
|
 |
| Geregistreerd op: 15-11-2008 |
| Berichten: 6 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ik heb contact gehad met de politie westland, maar zij zijn er niet mee bezig. Er liggen op dit moment 2 aangiften tegen hem. De man is verder onbekend en wanneer er meerdere klachten of aangiften komen dan pas wordt het een zaak met prioriteit.
Kan dus nog wel even duren. Ik ben zelf van plan om deze week nog even langs te gaan en persoonlijk dat geld terug te halen.
Ik heb ook onze advocaat gesproken maar ook hij geeft aan dat het nog wel eens een lang lopende zaak kan worden. € 330.- is te weinig om er een echte zaak van te maken. (uurloon van de advocaat is al bijna zoveel)
Conclusie: voordat de politie er iets aan doet, je bij justitie iets kan doen zal de man nog wel even moeten doorgaan met zijn praktijken. Heel veel aangiften en een hoop centen maken het pas echt aantrekkelijk voor de heren om iets te gaan ondernemen.
Ik heb daar geen zin in en ook vooral geen geduld voor.
Meneer de roo of rooij of hoe hij ook mag heten heeft op dit moment de verkeerde persoon opgelicht en hoe langer ik er over nadenk hoe bozer ik er van word. (vooral op mij zelf)
Die vriendelijk meneer daar in Grazenzande mag zich dus gaan opmaken voor een prettige ontmoeting waarin precies wordt uitgemeten hoe ik over zijn zaakjes denk.
 |
|
|
|
|
 | Anton de Rooij of Frank Jensen |  |
Geplaatst: Wo 04-02-2009 18:31:43 |
|
|
| Marco |
| Stagiaire |
|
 |
| Geregistreerd op: 4-2-2009 |
| Berichten: 4 |
| Woonplaats: Deventer |
|
|
 |
 |
 |
|
Hallo allemaal, ook ik ben slachtoffer (snik) van mijn eigen goedgelovigheid en de oplichter waar jullie het over hebben.
In mijn geval noemde hij zich echter Frank Jensen. En om dat te bewijzen stuurde hij me een kopie van z'n paspoort.
Waarom hij lacht op deze foto is ons inmiddels allemaal wel duidelijk.
Ook ik zal binnenkort graag aangifte doen bij de politie.
Maar wat ik ook graag wil doen is de FIOD inschakelen.
Hij vraagt immers BTW van ons zonder die af te dragen en ik durf te wedden dat hij over z'n bijbaantje ook geen aangifte inkomstenbelasting doet.
Z'n paspoort bewerken zoals hij dat doet lijkt me ook strafbaar.
Ik hoor graag van jullie of en hoeveel jullie hebben overgemaakt naar hem.
Als het veel is dan heeft de FIOD daar zeker zin in.
Hoor graag van jullie.
Groeten, Marco |
|
|
|
|
 | Politie en FIOD |  |
Geplaatst: Do 05-02-2009 10:38:29 |
|
|
| Marco |
| Stagiaire |
|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
Dag allemaal, heb zojuist de FIOD aan de lijn gehad.
Wanneer er duidelijk meerdere zaken en bewijzen zijn dan hebben ze zeker belangstelling.
Zowel aan de hand van het rekeningnummer als het paspoortnummer kunnen ze zonder probleem zijn echte identiteit en adres achterhalen.
Zowel de Rabobank als de gemeente die het paspoort uitgegeven heeft zullen onvoorwaardelijk mee moeten werken aan zo'n FIOD-onderzoek.
Maar dit gaat dus alleen werken wanneer ik van jullie ook die gegevens krijg: factuur, liefst ook een betalingsbewijs, emailcorrespondentie en evt. de kopie van zijn paspoort waar hij mee rondstrooit.
Ik wacht het af.
Groeten, Marco |
|
|
|
|
 | Opgelicht |  |
Geplaatst: Vr 17-04-2009 21:56:09 |
|
|
| dushienco |
| Stagiaire |
|
 |
| Geregistreerd op: 17-4-2009 |
| Berichten: 1 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Beste mensen,
Ook ik ben opgelicht door een en dezelfde meneer.
ik heb de volgende gegevens voorhanden:
- al het emailverkeer
- contract
- naam en telefoonnummer
- rekening nummer
Ik ben er inmiddels achter gekomen dat het rekeningnummer wat ik heb gebruikt van de aandelenbank Binckbank is. ( 6657430** ) De code die ik moest invoeren om te betalen: FADE-ROOIJ 3199** blijkt een code te zijn om de aandelen proteuille aan te vullen met extra geld.
Ik heb € 416,50 betaald in februari 2009.
Tot op heden niets meer gehoord, telefoon is tevens onbereikbaar.
Hij ging heel professioneel te werk, met een echt contract, etc...
Hij opereerde onder de naam:
Leo Hoenselaar
Organic Search
Telefoon: 06-43215420
Heb inmiddels aangifte gedaan van oplichting bij de politie, onder nummer:
PL2000-090417-166703319.
Graag hoor ik nog andere ervaringen...
Hieronder is de eerste verstuurde email door "Organic Search":
Verzonden: maandag 9 februari 2009 14:55
Aan: infoorganicsearch@gmail.com
Onderwerp: Constant op elk trefwoord bij Google links op pagina 1 !!
9 Februari 2009, Den Haag
Welkom bij Organic Search.
Momenteel brengt U uw website onder de aandacht d.m.v. adwords bij Google.
Hiervoor betaalt U per klik.
Weet U echter dat het ook voor U mogelijk is om uw website op elk relevant trefwoord te plaatsen in de Organic Search zoekresultaten van Google?
En dit met een Top 10 garantie!
Wat doen wij concreet?
- Op elk trefwoord plaatsen wij U in de top tien bij de Organic Search (de linkerkant, de onafhankelijke zoekresultaten) van Google.
- De unieke top tien garantie (elk moment van de dag op pagina 1 bij Google aan de linkerkant) geven wij op elk gecontracteerd trefwoord.
- Per trefwoord worden er maximaal 3 websites geplaatst. Op deze manier kunnen wij de eerste pagina bij Google blijven garanderen.
- Trefwoorden worden op legale wijzen aangebracht.
- Het aanbrengen gebeurd handmatig (dus zonder software progamma's).
- Contracten zijn voor 1 jaar. En dit zonder stilzwijgende verlenging. Per jaar kunt U de trefwoorden, als relatie met voorrang, verlengen.
Voorbeeld:
Onze voorbeeld website, www.maatpakken.come2me.nl, staat op o.a. de volgende trefwoorden altijd in de top 10 bij Google.nl:
- voordelige stopdas
- goedkope stropdas
- voordelige maatpak
- goedkope maatpak
- voordelige maatshirt
- goedkope maatshirt
- goedkope maatpakken
- voordelige maatpakken
- goedkope maatshirts
- voordelige maatshirts
- goedkope stropdassen
- voordelige stropdassen
etc.
Tarieven:
Per trefwoord berekenen wij € 175,00.
Dit bedrag is exclusief 19% BTW, en geldig voor 1 jaar.
Actie:
In de eerste 2 maanden, geven wij, i.v.m ons record aantal verkochte trefwoorden in 2008, een groot aantal trefwoorden gratis weg.
De actie:
- 4 trefwoorden voor het tarief van 2 trefwoorden
- 7 trefwoorden voor het tarief van 3 trefwoorden
En voor uw maximale voordeel:
- 25 trefwoorden voor het tarief van 6 trefwoorden
De actie is geldig voor de eerste 250 nieuwe relaties.
Op 9 Februari hebben reeds 228 relaties gebruik gemaakt van deze actie.
Vrijblijvende Analyse:
Indien uw trefwoorden naar ons toemailt, krijgt U van ons per trefwoord een overzicht van het aantal vrije posites.
Op basis van dit overzicht kunt U dan een definitieve keuze maken en aangeven.
Per trefwoord plaatsen wij maximaal 3 websites (dit om de eerste pagina bij Google te kunnen blijven garanderen).
Met vriendelijke groet,
Leo Hoenselaar
Organic Search
Telefoon: 06-43215420
_________________________ |
|
|
|
|
 | Welkom |  |
Geplaatst: Vr 17-04-2009 22:54:08 |
|
|
| Marco |
| Stagiaire |
|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
Goedenavond Dushienco,
ik sta hier ook al op dit forum zoals je waarschijnlijk wel gezien hebt. Ik was van plan om er flink werk van te maken maar door prive-omstandigheden is dat er niet van gekomen.
Nu is het misschien wel weer een goed moment.
Toen hij mij benaderde heette hij Frank Jensen, later Anton de Rooij en nu dus Leo Hoenselaar.
Ik denk dat ie daarom moeilijk te pakken is, hij gebruikt steeds wisselende namen.
Ik had echt verwacht dat hij dit forum ook zou volgen en uit angst gestopt was met z'n praktijken. Maar hij gaat dus gewoon door. Ik heb van een aantal anderen kopieen gekregen van emailverkeer, en ook facturen. Misschien wil je mij die ook toesturen om het een en ander te vergelijken. Als je het goed vindt heb ik de volgende week ook graag even telefonisch contact met je.... Groeten, Marco |
|
|
|
|
 | Nieuw nummer |  |
Geplaatst: Do 23-04-2009 20:09:47 |
|
|
| Marco |
| Stagiaire |
|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
Onze Frank heeft dus een nieuw telefoonnummer. Ik had hem zojuist aan de lijn.
Hij stotterde dat hij me zo zou terugbellen.... verwacht er weinig van.
Als er nog iemand wil dat ik z'n naam toevoeg aan het pakket dat ik morgen ga opsturen naar de FIOD dan moet je dat snel laten weten.
Zijn nieuwe nummer is dus: 06-43215420 |
|
|
|
|
Geplaatst: Do 23-04-2009 20:26:27 |
|
|
| pfffff |
| ex-moderator/ex-forumlid |
|
 |
| Geregistreerd op: 22-6-2005 |
| Berichten: 11322 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Hij staat zelf in ieder geval wel bovenaan.
|
|
|
|
|
| www.kopersbelangen.nl » Internetbedrijven |