www.kopersbelangen.nl Inloggen Registreer FAQ Gebruikerslijst Zoeken
www.kopersbelangen.nl » Kontakt met medegedupeerden » www.hardwaretotaal.nl Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 60, 61, 62  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie   Afdrukvoorbeeld Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
www.hardwaretotaal.nl
BerichtGeplaatst: Ma 30-01-2006 09:10:20 Reageer met quote
ingemar
Stagiaire

Niet opgelicht, wel onbeschofd behandeld.

Tip: Google even op de naam www.hardwaretotaal.nl.

13 november 6600GT 256MB AGP videokaart besteld.
Totaal 238euro incl. porto.
Na overleg de videokaart retour gestuurd hij was namelijk defect.
29 november is hij bij hardwaretotaal aangekomen.
Daarna niets meer vernomen via de beruchte online berichtgeving. Ik word als ieder mens zou worden, achterdochtig en boos.
Januari ben ik dan ca 12 keer à50 eurcent per minuut gan bellen om te vragen wat er aan de hand was. ze gaven de leverancier de schuld.
Uiteindelijk toonde ze bereid een alternetief te geven voor de kaart.
Het alternatief was een veel goedkopere kaart en bovendien een minder presterende kaart uit eigen voorraad. Ik ben niet accoord gegaan.
Ik kon de boom in als ik mijn geld retour wilde of tot st. Juttemis wachten tot de kaart er is.
Zelf heb ik al uit wanhoop net een vervangende kaart elders gekocht. Ze zijn gewoon verkrijgbaar elders.
Na twee maanden wachten, internetoplichting.nl ingeschakeld met dit verhaal. Hierdoor kreeg ik een nijdige E-mail van hardwaretotaal dat ze me geen kaart leveren en dat de kaart retour naar de fabriek ging en dat ze er verder helemaal niets aan doen. Ze hebben mijn telefoon geblokeerd en de online berichtgeving wordt ook niet meer beantwoord.

Ik wil ieder waarschuwen alvorens hier te bestellen.
Uw geld willen ze wel maar niet uw problemen.

Ingemar

Bekijk gebruikers profiel Zoek naar alle berichten van ingemar Stuur privé bericht

BerichtGeplaatst: Ma 30-01-2006 13:04:49 Reageer met quote
Leader
Hoofdmoderator

Welkom op het forum Ingemar ! Je geeft het zelf al aan : dit is geen oplichting, maar een niet naar behoren funktionerende webwinkel, waar veel klachten over bekend zijn.

Daarom zal dit topic in de loop van de dag verhuizen naar het bovenste forum (Kopersbelangen), Problemen met kopers en verkopers.
En natuurlijk nog bedankt voor jouw posting c.q. waarschuwing Wink
vr.gr.

Bekijk gebruikers profiel Zoek naar alle berichten van Leader Stuur privé bericht

BerichtGeplaatst: Ma 30-01-2006 17:49:38 Reageer met quote
campr
Stagiaire

Hallo,

ik ben hier gekomen door het uitermate goede google.. Gezocht op harwaretotaal en kopersbelangen, resultaat van deze site stond bovenaan.

Ik heb 2/dec/2005 een 2.5"Hdd besteld, 5dec was het geld overgemaakt (of iig afgeschreven). Ik probeer nu al een maand via de mail en de telefoon contact op te nemen met het bedrijf. Heb zelfs al geprobeerd ze via de WhoIs (domeinregistratie) database te achterhalen, maar dit bleken alleen gegevens van de registrar (de registreerder) te zijn.

Ik zit er aan te denken om mijn mail (waarin ik alles uitleg) automatisch iedere dag om de 5 minuten (288keer/dag) te laten versturen, misschien dat ze dan wel eens wakker worden. Misschien is dit wel niet zo'n goed idee, ik ben open voor andere opties.

Gegevens:
02/12/2005 #10008 Robert Campbell, Netherlands Klant: € 80.96

mvg,

Robert Campbell

Bekijk gebruikers profiel Zoek naar alle berichten van campr Stuur privé bericht

hardwaretotaal.nl
BerichtGeplaatst: Ma 30-01-2006 20:38:41 Reageer met quote
ingemar
Stagiaire

Hallo Robert,

Ik neem aan dat je ook op tweakers.net hebt gekeken.
Je wordt er niet vrolijk van.
Volgens mij kun je bij internetoplichting.nl je aansluiten bij mensen die aangifte gaan doen. Ze zoeken nog meer gedupeerde.

Met vriendelijke groet,
Ingemar

Bekijk gebruikers profiel Zoek naar alle berichten van ingemar Stuur privé bericht

BerichtGeplaatst: Ma 30-01-2006 21:04:35 Reageer met quote
campr
Stagiaire

Ik denk dat ik hem nog even een kans geef.. Al verdient ie dat niet.. En ik ga toch even proberen om hem 288Mailtjes/dag te sturen.. Kijken of ie daarop reageerd, wordt er toch behoorlijk moe van.

mvg,

Robert Campbell

Bekijk gebruikers profiel Zoek naar alle berichten van campr Stuur privé bericht

BerichtGeplaatst: Ma 30-01-2006 21:26:49 Reageer met quote
pfffff
ex-moderator/ex-forumlid

Dit zijn de gegevens van Hardwaretotaal.nl

Naam: HardwareTotaal.nl
Vestigingsadres: Ereprijsstraat 183
Vestigingsplaats: 3765AH Soest
Internetadres: http://www.hardwaretotaal.nl
KvK-nummer: 09138740 0000
Soort inschrijving: Hoofdvestiging

Op deze adresgegevens gevonden:

Telnr: 035-6027xxxxxx
Naam: J. Kortland
Adres: Ereprijsstraat 183
Postcode: 3765ah
Plaats: Soest

Laatst aangepast door pfffff op Ma 30-01-2006 21:39:25, in totaal 1 keer bewerkt

Bekijk gebruikers profiel Zoek naar alle berichten van pfffff Stuur privé bericht

BerichtGeplaatst: Ma 30-01-2006 21:34:15 Reageer met quote
campr
Stagiaire

Dank, heb ik iig een telefoonnummer wat niet iedere keer 50ct kost.

Ik ga het nog een keer proberen.

mvg,

Robert

BerichtGeplaatst: Vr 03-02-2006 10:31:05 Reageer met quote
RickA
Stagiaire

Hier ongeveer eenzelfde verhaal.

Heb begin november een wireless router en usb dongle gekocht. Met een kleine vertraging nog redelijk vlot geleverd. Echter toen ik later de router probeerde had ik er problemen mee. Half december teruggestuurd (na contact met hun te hebben gehad), en daarna niets meer gehoord. Zelfs geen ontvangst bevestiging.

Bekijk gebruikers profiel Zoek naar alle berichten van RickA Stuur privé bericht

BerichtGeplaatst: Za 04-02-2006 13:13:09 Reageer met quote
quibus
Stagiaire

Het zal niemand verbazen dat ik ook problemen heb met een bestelling op hardwaretotaal. Eind december een bestelling geplaatst, begin januari de bestelling nog iets uitgebreid, omdat ik nog wat vergeten was. Op mijn online bericht met de vraag hoe dat moest had ik binnen twee dagen antwoord. Als er geld verdiend kan worden kan het dus blijkbaar wel snel. Nu na ruim vier weken en verschillende berichtjes van mijn kant helemaal niks meer gehoord. Ik heb ook een bericht geplaatst op ineternetoplichting.nl waar een ellenlang topic over hardwaretotaal staat met een grote lijst van mensen die ook gedupeerd zijn.

Ik ga als ik geen contact kan krijgen via het tel. nr op deze site volgende week aangifte doen bij de de politie, want ik pik dit niet. Ik ga iedereen die ik ken afraden een bestelling te plaatsen bij hardwaretotaal.nl.

mvg,

Quint.

Bekijk gebruikers profiel Zoek naar alle berichten van quibus Stuur privé bericht

BerichtGeplaatst: Ma 06-02-2006 16:51:37 Reageer met quote
domme_man
Stagiaire

Een defekt computerartikel is voor een retailer een tijdrovende en daardoor verliesgevende aangelegenheid. Koop daarom liever bij een grote leverancier die een goede klachtafhandeling heeft, of loop binnen bij een zaak in de buurt waar men zuinig met de klantjes omspringt. Zo'n zaakje gun ik in de regel dat tientje prijsverschil nog wel, als de band goed is.

Bekijk gebruikers profiel Zoek naar alle berichten van domme_man Stuur privé bericht

Telefoonnummer Hardwaretotaal
BerichtGeplaatst: Do 09-02-2006 16:02:35 Reageer met quote
ingemar
Stagiaire

Hallo Pink Rosie,

Ik denk dat dat bovenstaande telefoonnummer niet klopt. Ik krijg een of andere privenummer van familie "huppeldepup" aan de lijn.
Hardwaretotaal geeft mij geen enkele informatie. Ik heb geen idee waar mijn videokaart van 230euro uithangt.
Dit is wat ze 28 januari 2006 schreven aan mij:

"We kregen van internetoplichting.nl te horen dat wij u opgelicht hebben.

Ten eerste erkennen we de legitimiteit NIET van de betreffende website maar tevens zullen we uw rma vanaf nu uitsluitend afhandelen zoals het zou moeten.

Wij zijn niet verplicht om u een nieuwe kaart uit eigen voorraad te geven. Uw defecte kaart sturen wij op naar XFX en zodra zij de fout hebben geconstateerd zullen ze een nieuwe kaart naar ons sturen. Dit sturen wij vervolgens op onze kosten naar u toe. Indien er géén fout door hen geconstateerd word dan zullen alle gemaakte kosten voor uw rekening komen.

Er is nu een aantekening in het systeem waardoor men u telefonisch niet meer zal kunnen helpen. Al uw correspondentie dient schriftelijk plaats te vinden via de onlineberichtgeving.

Bij deze hopen wij u voldoende geinformeerd te hebben."

Kan dit als bewijs gelden dat ze nu niet hun afspraak na komen, met opzet mij zo lang mogelijk laten wachten of iets...? Er moet toch wel een grens zijn aan tijdrekken.

Met vriendelijke groeten,
Ingemar

BerichtGeplaatst: Zo 05-03-2006 18:22:49 Reageer met quote
quibus
Stagiaire

Hallo,

Deze week bedacht ik me dat ik vergeten ben om te vertellen hoe mijn verhaal is afgelopen. Ik heb een paar weken terug via het online berichtensysteem hardwaretotaal laten weten dat ik aangifte zou gaan doen van oplichting. Twee dagen later werd ik gebeld met de mededeling dat mijn bestelling al een hele tijd klaar lag, maar dat ik geen huisnummer had ingevuld. Tja, dat is voor hun natuurlijk een mooi excuus. Ik kon er niet achter komen waarom het dan een maand moest duren voordat ze me daarover een belletje gaven. Ik had echter wel de bestelling de volgende dag binnen.

Ik vind het maar een rare zaak, ik begrijp die lui gewoon niet, maar dat kan aan mij liggen.

Sterkte voor allen die hun bestelling/geld nog niet hebben ontvangen.

Quint.

Bekijk gebruikers profiel Zoek naar alle berichten van quibus Stuur privé bericht

BerichtGeplaatst: Vr 20-10-2006 21:34:00 Reageer met quote
gussinklo
Stagiaire

Beste Forumleden,

Hierbij een vriendelijk verzoek het nummer dat Pink Rosie heeft gepost NIET meer te bellen!!!

We hebben helaas na onze verhuizing het oude nummer van HT gekregen. Crying or Very sad

Dit nummer is ons prive nummer en we worden helemaal gek van al die bellers!

Met vriendelijke groet,

Joris

Bekijk gebruikers profiel Zoek naar alle berichten van gussinklo Stuur privé bericht

Wat mij betreft zijn het oplichters ...
BerichtGeplaatst: Ma 30-10-2006 13:32:52 Reageer met quote
pink
Stagiaire

Eind juni van dit jaar ben ik zo dom geweest spullen te bestellen bij HardwareTotaal.nl zonder eerst even de shopsurvey op tweakers.net te bekijken.

Onderdeel van de bestelling was een 2.5" harddisk die helaas bij ontvangst niet bleek te werken (doa). Contact opgenomen met HardwareTotaal.nl en de harddisk teruggestuurd. 5/7/2006 is de harddisk door hardwaretotaal.nl ontvangen.

Tussentijds meerdere malen contact gehad met hardwaretotaal, maar de shop verschuilt zich achter Hitachi (de fabrikant). Daar ben ik uiteindelijk niet mee akkoord gegaan en na anderhalve maand heb ik HT in gebreke gesteld en ze drie weken de tijd gegeven alsnog te leveren. Uiteraard hebben ze dat niet gedaan waarna ik de koop heb ontbonden op basis van artikel 21-22 BW7. De vordering die daardoor begin september is ontstaan hebben ze uiteraard ook niet voldaan (vooralsnog ook niet na inschakeling van een incassobureau).

Inmiddels is het 29 oktober en heb ik nog steeds niet mijn geld of een werkende harddisk mogen ontvangen. In overleg met mijn rechtsbijstandverzekering en het incassobureau wordt nu een civieleprocedure overwogen.

Kortom: naar mijn mening zijn het oplichters en ik zou iedereen adviseren hier nooit iets te kopen !

Bekijk gebruikers profiel Zoek naar alle berichten van pink Stuur privé bericht

BerichtGeplaatst: Za 18-11-2006 14:33:43 Reageer met quote
Jelle
Gast

Zijn de gedupeerden al verder gekomen met deze zaak. Graag dan even posten hier.

BerichtGeplaatst: Za 18-11-2006 16:33:05 Reageer met quote
john.veen
Stagiaire

Ook ik wil hier graag even mijn ongenoegen weergeven over dit internetbedrijf.
Heb een goede maand terug een bestelling gedaan zonder eerst verder te kijken naar de survey's op tweakers.net, helaas. Na 2,5 week te hebben gewacht op mijn bestelling (item was op voorraad) en diverse keren de toezegging te hebben gehad dat ze het alsnog binnen 3 werkdagen zouden versturen, kreeg ik nadat het bestelde afgeleverd. Ik heb na ontvangst de bestelling ongeopend geretourneerd, binnen 7 werkdagen. Conform de wet "Kopen op afstand" dus.
Nu krijg ik mijn betaling niet retour omdat men zich verschuilt achter gemaakte kosten voor het invoeren van de retour, ik had geen contact opgenomen voor de retournering, het artikel was speciaal voor mij besteld etc. Het bedrijf geeft artikel 8 van de algemene voorwaarden op als argument. Ik ben notabene gewoon consument, dus val bij hun onder artikel 7.
Tevens kloppen hun algemene voorwaarden m.i. niet conform de wetgeving uit het BW7 afdeling 9 artikel 46. De koper kan nooit kosten in rekening worden gebracht, anders dan verbonden aan het rechtstreeks retourneren. Ieder ongeoorloofd beding is vernietigbaar. Dit dringt echter niet door bij die leeghoofden daar.
Het gaat feitelijk niet eens om een dermate groot bedrag, maar het principe. Ik hoop dan ook dat er op de één of andere manier wat gedaan kan worden aan de praktijken van dit bedrijf en dat een ieder zijn bestelling c.q. geld geleverd krijgt. Evil or Very Mad

Bekijk gebruikers profiel Zoek naar alle berichten van john.veen Stuur privé bericht

BerichtGeplaatst: Za 18-11-2006 19:28:06 Reageer met quote
schaap
Managing Partner

Het net staat vol met klachten over dit bedrijf/eenmanszaak. Op Internetoplichting was er een topic over maar die is weg.

Een mod daar die had nog wel eens kontakt en dan kwam er geld terug of werd er wat geleverd.

Ik weet niet hoe de zaken er nu voor staan maar daar kan fireblade meer info over geven.

Bekijk gebruikers profiel Zoek naar alle berichten van schaap Stuur privé bericht

BerichtGeplaatst: Za 18-11-2006 19:50:11 Reageer met quote
john.veen
Stagiaire

Klopt. Daar kom ik net vandaan en dat was wellicht mijn topic. Deze is door Fireblade daar verwijderd omdat het hier niet zou gaan om oplichting, maar slechte service. Hij/zij verwees mij door naar deze site.
Dus op deze doorverwijzing ook hier maar de vraag neergelegd.

Mijn opvatting: slechte service gaat automatisch over in oplichting. Twisted Evil

Bekijk gebruikers profiel Zoek naar alle berichten van john.veen Stuur privé bericht

BerichtGeplaatst: Za 18-11-2006 20:13:17 Reageer met quote
schaap
Managing Partner

Nou dan pakken wij het op en zullen aankomende weken eens kijken wat we juridisch kunnen betekenen voor je. Ik heb nog niet in kvk en faillisements register gekeken maar dat is werk voor aankomende week.

@ Jelle, Mod;Topic mag sticky gemaakt worden van mij

Bekijk gebruikers profiel Zoek naar alle berichten van schaap Stuur privé bericht

BerichtGeplaatst: Zo 19-11-2006 00:09:25 Reageer met quote
pink
Stagiaire

Update: Ook ik heb nog steeds geen geld of harddisk mogen ontvangen van HardwareTotaal.

Gerechtelijke vervolgacties staan inmiddels op rol en we wachten rustig af.

Onbegrijpelijk, dit gedrag van hardwareTotaal. Tenzij ze al failliet zijn gaat dit ze (relatief) veel geld kosten. Naast de kosten voor de harddisk zullen ze ook de gerechtskosten, kosten gerechtsdeurwaarder en kosten incassobureau voor hun kiezen krijgen. Dat gaat ze dus gauw zo'n 500 euro of meer kosten en dat voor een hd van slechts 70 euro die ze gewoon bij de leverancier hadden kunnen claimen.

Bekijk gebruikers profiel Zoek naar alle berichten van pink Stuur privé bericht

www.hardwaretotaal.nl
 www.kopersbelangen.nl » Kontakt met medegedupeerden