In de afgelopen weken zijn in 18 zaken die door de rechtskundige voor gedupeerden zijn behandeld uitspraken gedaan. Het resultaat mag er zijn:
18 uitspraken = 18 gewonnen zaken!!
Uit de uitspraken blijkt dat de rechters van mening zijn dat de aanmeldingsprocedure en de zogenaamde kleine lettertjes van Lis niet vinden deugen.
De komende weken zullen nog een aantal uitspraken volgen
================================================
Eerder bericht van 20 maart 2006 :
Vandaag was dan de dag van het proces tegen een 27-tal gedupeerde en Heutink.
Onze rechtsdeskundige had zich prima voorbereid en voerde een prima verweerwoord en overlegde de stukken zoals deze gevraagd waren in de rechtszaal.
Helaas troffen wij geen meneer Heutink aan, maar halverwege de rechtszitting kwam hij dan toch opdagen.
Zonder verdere dossierstukken te overhandigen of voor zichzelf neer te leggen voerde hij zijn verweer. Iedereen die in de rechtszaal zat kan met me meepraten hoe iedereen erover dacht toen hij zijn verweer ging voeren en ook na de rechtszitting werd dit nogmaals goed ter sprake gebracht.
Namens de rechtsdeskundige en ik wil ik iedereen toch bedanken die op de rechtszitting zijn gekomen. Het aantal was overweldigend en meer dan we hadden verwacht! Wij willen een ieder dan ook hartelijk bedanken voor jullie inzet!