www.kopersbelangen.nl Inloggen Registreer FAQ Gebruikerslijst Zoeken
www.kopersbelangen.nl » Internetbedrijven » www.bijoux.best-site.nl/
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie   Afdrukvoorbeeld Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
www.bijoux.best-site.nl/
BerichtGeplaatst: Wo 22-08-2007 18:55:21 Reageer met quote
Wende
Stagiaire

Bij bovenstaande webwinkel heb ik in het verleden een aantal sieraden gekocht. De laatste artikelen (beads voor aan een amora-picollo armband) ontving ik in mei. Een van de beads was niet naar verwachting en ik vroeg de eigenaar van de webwinkel via mail of deze geruild mocht worden. Na 2 weken nog geen bericht ontvangen, weer gemaild naar de webwinkel. Op 1 juni ontving ik bericht dat ruilen geen probleem is en dat de bead kon worden teruggestuurd. Dat deed ik in dezelfde week naar het opgegeven adres. Toen ik ná ruim 1 maand nog niets had gehoord of ontvangen heb ik op 16 juli wederom gemaild, weer geen reactie. Aanvankelijk had ik nog geen argwaan, 't was immers vakantietijd, maar deze week bleek dat op de website de beads niet meer te koop worden aangeboden. Ik heb inmiddels ook via de website een bericht verstuurd, nogmaals een mail op 12 augustus én op de website een negatieve review, maar er komt geen respons, laat staan het bestelde artikel!

Het lijkt erop dat de bead die ik had besteld niet meer wordt verkocht, maar dan zou ik graag het aankoopbedrag terug ontvangen, wel zo netjes toch?

Wellicht hebben meer mensen (negatieve) ervaringen met genoemde webwinkel?

Bekijk gebruikers profiel Zoek naar alle berichten van Wende Stuur privé bericht

BerichtGeplaatst: Wo 22-08-2007 19:17:12 Reageer met quote
pfffff
ex-moderator/ex-forumlid

Hallo Wende,

Neem eens telefonisch kontakt op met de eigenaar van de site:

E.A.M. Vervoort
Van Graftstraat 22
5703 EK Helmond
0492-565225
info@vervoortweb.nl

Bekijk gebruikers profiel Zoek naar alle berichten van pfffff Stuur privé bericht

BerichtGeplaatst: Di 28-08-2007 18:56:11 Reageer met quote
Wende
Stagiaire

Ik heb vandaag nog maar eens naar het bedrijf gemaild (alvorens te gaan bellen), mijn verhaal nog maar eens uitgelegd en vermeld dat ik het jammer vindt dat ik niets meer hoor, noch het artikel opgestuurd krijg of het aankoopbedrag terug krijg. En alhoewel het niet mijn werkwijze is heb ik aangegeven dat ik van plan ben om het verhaal o.a. op een aantal sites zoas deze te vermelden.

Binnen enkele uren kreeg kwam er warempel een antwoord; met excuses van de verkoopster en het aankoopbedrag zou zijn teruggestort omdat zij de bedel niet meer kan leveren door zakelijke problemen. En inderdaad is het geld al overgeschreven.

Mijn probleem is dus opgelost, alleen jammer dat het op deze manier moest. Maar de verkoopster is in ieder geval zo netjes geweest om mijn geld terug te betalen.

Bekijk gebruikers profiel Zoek naar alle berichten van Wende Stuur privé bericht

BerichtGeplaatst: Di 28-08-2007 19:34:28 Reageer met quote
pfffff
ex-moderator/ex-forumlid

De toezegging is gedaan om het bedrag terug te boeken maar je hebt het nog niet ontvangen. Uit ervaring weten wij dat een topic soms te snel wordt gesloten en daarom zou ik hier graag nog even de bevestiging krijgen als het bedrag daadwerkelijk op jouw rekeningnummer is bijgeschreven.

Daarna zal het topic gesloten worden.

Bekijk gebruikers profiel Zoek naar alle berichten van pfffff Stuur privé bericht

BerichtGeplaatst: Di 16-10-2007 18:52:59 Reageer met quote
Visje50
Senior Counsellor

En?
Is het geld nu ontvangen?

Bekijk gebruikers profiel Zoek naar alle berichten van Visje50 Stuur privé bericht

www.bijoux.best-site.nl/
 www.kopersbelangen.nl » Internetbedrijven