www.kopersbelangen.nl Inloggen Registreer FAQ Gebruikerslijst Zoeken
www.kopersbelangen.nl » Internetbedrijven » Opgelicht door www.badcel.nl heet nu www.badkamersnel.nl Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie   Afdrukvoorbeeld Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Opgelicht door www.badcel.nl heet nu www.badkamersnel.nl
BerichtGeplaatst: Di 11-03-2008 19:36:39 Reageer met quote
annenkenny
Stagiaire

Geachte,

Wij hebben een slechte ervaring met Badcel.
Wij hebben in december een douchecabine besteld voor 1449 euro.
Ook wij hebben dit bedrag in een keer direct overgemaakt.
Na betaling heb ik deze site gevonden en de klachten,ik heb direct gemailed dat we de cabine zsm wilden hebben (ik had eerst gezegd in het nieuwe jaar omdat we nog aan het verbouwen waren).
Na veel over en weer gemail hebben we ze op 11 januari gekregen.
Ze was al uitgepakt aangezien ze anders niet in de wagen zou kunnen,wij konden dus onmogelijk zien of ze compleet was.
Toen we ze installeerden (een week erna) zagen we dat we een powerbox en stoomgenerator misten.
We hebben badcel nog kunnen contacteren en na weer veel en soms onbeleefd over en weer gemail hebben we ze gekregen,maar dit is niet de juiste,ze past niet op ons model.
Ook klopten de accesoires niet,de leidingen lekken....kortom we hebben nog voor 200 euro kosten gehad om deftige leidingen aan te kopen en alles deftig af te dichten.
Nu proberen we hen tevergeefs te bereiken om toch maar de juiste generator en powerbox te verkrijgen.
We hebben hen zelfs gemailed dat we de verkeerde op onze kosten willen terugsturen naar hen,maar geen antwoord meer.....
We hebben betaald voor een luxe model,maar hebben een hoop miserie en brol gekregen.
Ons geld terugkrijgen en dat ze de cabine komen halen,daar hoopten we niet op,daarom hebben we de kosten om ze lekvrij te krijgen op ons genomen.Maar we zouden wel willen dat alle functies deftig werken (zoals de stoom en radio en afstandsbediening en dat lukt niet zonder die generator en powerbox)
Ook loopt hier een topic over op het forum van internetoplichting.nl
zij hebben ons aangeraden om hier ook een topic over op te starten.
De website is www.badcel.nl
De telefoon werkt meer niet dan wel en op onze mails antwoorden ze ook niet meer....en wij zijn niet de enige slachtoffers...

Ik hoop dat u ons kunt helpen..

Onze bestelbon is Proforma factuur 031207Brempt uit Belgie.

Met vriendelijke groeten,
Ann

Bekijk gebruikers profiel Zoek naar alle berichten van annenkenny Stuur privé bericht Verstuur e-mail

BerichtGeplaatst: Di 11-03-2008 19:53:24 Reageer met quote
a3
Partner

Welkom op Kopersbelangen. We gaan er mee aan de slag en je hoort zsm nader.

Aan allen : reeds bekend bij onze vrienden van IO : KLIK .

vr.gr.

Bekijk gebruikers profiel Zoek naar alle berichten van a3 Stuur privé bericht

ook opgelicht door badcel?
BerichtGeplaatst: Di 11-03-2008 20:03:11 Reageer met quote
mbekk
Stagiaire

Goedenavond,
Ook ik heb in de eerste week van februari dit jaar een stoomdouchecabine besteld bij Badcel.nl. Ik heb het bedrag toen meteen overgemaakt op hun rekeningnummer waar zij om gevraagd hadden. Na een week nog steeds geen bevestiging terwijl het product direct na betaling verstuurd zou worden. Dus maar geprobeerd telefonisch contact op te nemen. Het telefoonnummer is niet bereikbaar. Op de site of wordt gewoon niet beantwoord.
Er staat wel dat ze 6 dagen per week via E-mail bereikbaar zijn maar ook daarop wordt niet gereageerd. Ik kreeg alleen 1 vaag mailtje waarin stond dat we ons telefoonnummer moesten vermelden zodat de transporteur ons toen die week week kon bereiken om met ons een afspraak te maken voor de levering. Er stond namelijk in dat de cabine al een week onderweg was??? Nou tot op eind van de maand nog steeds niks gehoord. Ik heb via E-mail mij geld teruggeeist aangezien ik geen vertrouwen heb in dit bedrijf en mijn interesse heb verloren in deze cabine.
We zijn momenteel de badkmer aan het verbouwen en we kunnen nu niet verder aangezien zij ook geen technische tekening hebben gestuurd waar wij om gevraagd hadden. En dit onderstaande hebben we daarna gedaan.....; |
Heb intussen wel een aangetekende brief opgestuurd waarop geen reactie kwam. Ik eiste mijn geld namelijk terug binnen 5 werkdagen en heb aangifte gedaan maar daar wordt ook niet veel mee gedaan. Plotseling zonder aankondiging werd alsnog de cabine geleverd maandag 3 maart. Maar nu blijkt dat de verpakking al open is geweest en een aantal onderdelen gewoon los in de doos zaten. Zelfs geen pakbon of wat dan ook aanwezig. Ook hebben we geconstateerd dat er meerdere onderdelen missen! Met andere woorden we kunnen niks met dit product!! En in onze ogen gewoon 2ehands.

Ik denk dat ik nu maar een incassobureau moet gaan inschakelen want vandaag zijn we naar het bedrijf toe gereden en daar werd niet open gedaan. Met andere woorden een leeg magazijn. Ook de buren ken het bedrijf niet nn Enschede.

Vanaf gisteren Krijg je ook nog een automatische e-mail waarin staat dat ze tijdelijk niet te bereiken zijn vanwege vernieuwing van hen website?????

Wat is nu het beste om te handelen? Het gaat om een totaal bedrag van 699 euro.
Ook is er een topic geopend op opgelicht.nl.

Mvg. M

Bekijk gebruikers profiel Zoek naar alle berichten van mbekk Stuur privé bericht

BerichtGeplaatst: Di 11-03-2008 20:11:19 Reageer met quote
a3
Partner

Ook jij natuurlijk welkom op Kopersbelangen mbekk.

Ik ga me eerst uitgebreid verdiepen in deze "firma" en me door de reeds bekende info heen worstelen, en ook elders info inwinnen. Ik kom daarna op de zaak terug. Dat zal echter wel morgen worden.

vr.gr.

BerichtGeplaatst: Di 11-03-2008 20:20:15 Reageer met quote
mbekk
Stagiaire

a3 schreef:
Ook jij natuurlijk welkom op Kopersbelangen mbekk.

Ik ga me eerst uitgebreid verdiepen in deze "firma" en me door de reeds bekende info heen worstelen, en ook elders info inwinnen. Ik kom daarna op de zaak terug. Dat zal echter wel morgen worden.

vr.gr.

Ik kreeg zojuist nog een Email van mijn vriendin wat ze voor mij heeft uitgezocht. Aangezien zij een eigen zaak heeft kan ze makkelijker aangegevens komen

Hier het berichtje:
Ik heb een uittreksel aangevraagd bij de kamer van koophandel.
De vennoot is een bedrijf in Engeland.
De gevolmachtigde is een persoon in Nederland. Zijn adres staat er bij vermeld. Zijn telefoonnummer
staat er niet bij, maar dat heb ik voor je opgezocht via google. Het telefoonnummer van deze meneer is 053-4614102
Het stond niet vermeld in de telefoongids.
Hopelijk heb je hier wat aan.

Mvg.

Bekijk gebruikers profiel Zoek naar alle berichten van mbekk Stuur privé bericht

BerichtGeplaatst: Wo 12-03-2008 14:36:37 Reageer met quote
a3
Partner

Even ook hier maar plaatsen. Reactie van Badcel.nl net op InternetOplichting gepost :

www.badcel.nl

YaBB Newbies

Re: badcel.nl badkamersnel.nl badmeubelparadijs.nl
Reageer #287 - Vandaag om 14:09:58 Even ter reactie op dit topic,

het is spijtig dat de informatie hier eenzijdig voorkomt en dat er helaas onnodig gestookt wordt door moderators.

De nieuwe website zal vandaag online gaan, hier kunnen de klanten LIVE contact opnemen met de website en per direct een antwoord terug krijgen, een soort livechat. Telefonisch zijn wij ook bereikbaar op 0623440993, hier heeft de moderator die zich zo zou inzetten tot op heden nog niet op gebeld. Dit verzoek is zojuist naar hem toegezonden per e-mail.

Het betreft hier klanten die een levering hebben gehad, die hebben getekend voor goed en compleet ontvangst die nu na enkele weken/maanden melden dat er iets ontbreekt of kapot is. Voor ons is dit een moeilijke kwestie aangezien er is getekend voor goed en compleet ontvangst.

Meneer van der Brempt uit België heeft een mooie luxe cabine ontvangen, hiervoor is getekend in januari. Inmiddels zijn er 2 stoomgeneratoren en powerbox nagezonden op onze kosten terwijl er is getekend voor een goed en compleet ontvangst, wij gaan er dus ter goede trouw vanuit en sturen het dus kosteloos na. Meneer heeft tevens gezegd het verkeerde exemplaar retour te sturen maar deze hebben wij nooit ontvangen, terwijl meneer hier zegt dat die geen reactie krijgt. Als iemand zegt iets retour te sturen dan is dit akkoord, hier is onze postbus voor.

Dat Badcel.nl de dingen niet correct zou oplossen is iets wat hier terplekke wordt verzonnen, het zij door frustraties of andere partijen die in gebreke zijn naar ons en ons zo in een kwaaddaglicht willen zetten ( dit is uiteraard aantoonbaar )

Voorbeeld is mevr Cobussen, deze belde op dat haar popup was beschadigd, eerder hier ook online op het forum. Omdat wij klanten tevredenheid wel hoog in het vaandel hebben staan heeft ze op onze kosten zonder pardon een nieuwe popup toegezonden gekregen.

Klanten die een meningsverschil hebben met Badcel.nl dienen te handelen volgens de algemene voorwaarden van Badcel.nl

In het begin hebben wij ook de enige aanloopproblemen gehad waarop klanten o.a. op dit forum hun ei uiten. Meneer P ** ( Egels ) heeft hierop contact gezocht met ons en dit samen met ons tot een goed einde gebracht. Wij betreuren het dan ook ten zeerste dat zijn reactie dusdanig is hier op het forum en meneer niet even zelf contact heeft opgenomen met ons per telefoon op 0623440993.

Klanten die hebben betaald en keurig geleverd hebben gekregen, en klachten hebben dat een verpakking open is geweest, dit is puur en alleen ter controle om u als klant niet teleur te stellen. Alles word gecontroleerd op transportschade voor het bij u word aangeboden. Dit is de reden dat de verpakking opnieuw dichtgeplakt is.

Klanten die een geschil hebben kunnen direct met ons contact opnemen, wij willen iedere klant inzake welk geval dan ook te woord staan en tot een oplossing komen. Wij vragen wel enig begrip i.v.m. de overzetting.

www.badcel.nl

**
Naam onleesbaar gemaakt. Mod

BerichtGeplaatst: Wo 12-03-2008 14:53:22 Reageer met quote
annenkenny
Stagiaire

Geachte,

Inderdaad,wij hebben de douche ontvangen,en ervoor afgetekend,maar weten wij veel dat er een powerbox enzo bij meot zitten?Wij zijn geen loodgieters.
Nu,wij willen heel graag de verkeerde generator terug sturen,maar uiteraard willen wij zeker zijn dat wij de correcte dan ook wel toegestuurd krijgen.

Ann

Bekijk gebruikers profiel Zoek naar alle berichten van annenkenny Stuur privé bericht Verstuur e-mail

BerichtGeplaatst: Wo 12-03-2008 14:54:13 Reageer met quote
pfffff
ex-moderator/ex-forumlid

mbekk schreef:
Het telefoonnummer van deze meneer is 053-4614102

KLIK

Bekijk gebruikers profiel Zoek naar alle berichten van pfffff Stuur privé bericht

BerichtGeplaatst: Wo 12-03-2008 15:24:06 Reageer met quote
annenkenny
Stagiaire

Hier neemt ook al niemand op.....helaas...

BerichtGeplaatst: Wo 12-03-2008 16:08:39 Reageer met quote
mbekk
Stagiaire

Begin van de middag heb ook ik getracht contact op te nemen met het onderstaande telefoonnummer. En eindelijk na 4 a 5 weken heb ik uiteindelijk raak geschoten. Het excuus was zoals hieronder te lezen vernieuwing van de website.
Ik heb aangegeven dat ik niet kon zien toen het product gebracht werd of deze daadwerkelijk compleet was. Ook heb ik aangeven dat er meerdere onderdelen missen wat ik niet kon zien bij aanlevering. een verpakking hoort niet geopend te zijn geweest. Terwijl badcel aangeeft dit wel te doen om te checken of alles aanwezig is in de dozen??? Vreemd aangezien in ons geval niks compleet is?! Op hun website staat ook nog eens vermeld dat goederen alleen ongeopend mogen worden teruggestuurd. Hoe kan dat nou als je eerst moet checken of alles wel aanzwezig is???
Ik heb ook gemeld dat mijn interesse verloren is gegaan en geen vertrouwen meer heb in een evt. nalevering van de missende onderdelen.
Heb hen ook gemeld dat ik het niet normaal vind dat een bedrijf zo lang niet bereikbaar is voor hen klanten!
De beste meneer heeft mijn gegevens genoteerd en zou zij terug contacten wanneer de website online zou zijn om tot een goede oplossing te komen.
Ik ben erg benieuwd hoe dit verder gaat aangezien ik 699 euro op onze rekening wil terug zien.

Mvg. M

a3 schreef:
Even ook hier maar plaatsen. Reactie van Badcel.nl net op InternetOplichting gepost :

www.badcel.nl

YaBB Newbies

Reageer #287 - Vandaag om 14:09:58 Even ter reactie op dit topic,

het is spijtig dat de informatie hier eenzijdig voorkomt en dat er helaas onnodig gestookt wordt door moderators.

De nieuwe website zal vandaag online gaan, hier kunnen de klanten LIVE contact opnemen met de website en per direct een antwoord terug krijgen, een soort livechat. Telefonisch zijn wij ook bereikbaar op 0623440993, hier heeft de moderator die zich zo zou inzetten tot op heden nog niet op gebeld. Dit verzoek is zojuist naar hem toegezonden per e-mail.

Het betreft hier klanten die een levering hebben gehad, die hebben getekend voor goed en compleet ontvangst die nu na enkele weken/maanden melden dat er iets ontbreekt of kapot is. Voor ons is dit een moeilijke kwestie aangezien er is getekend voor goed en compleet ontvangst.

Meneer van der Brempt uit België heeft een mooie luxe cabine ontvangen, hiervoor is getekend in januari. Inmiddels zijn er 2 stoomgeneratoren en powerbox nagezonden op onze kosten terwijl er is getekend voor een goed en compleet ontvangst, wij gaan er dus ter goede trouw vanuit en sturen het dus kosteloos na. Meneer heeft tevens gezegd het verkeerde exemplaar retour te sturen maar deze hebben wij nooit ontvangen, terwijl meneer hier zegt dat die geen reactie krijgt. Als iemand zegt iets retour te sturen dan is dit akkoord, hier is onze postbus voor.

Dat Badcel.nl de dingen niet correct zou oplossen is iets wat hier terplekke wordt verzonnen, het zij door frustraties of andere partijen die in gebreke zijn naar ons en ons zo in een kwaaddaglicht willen zetten ( dit is uiteraard aantoonbaar )

Voorbeeld is mevr Cobussen, deze belde op dat haar popup was beschadigd, eerder hier ook online op het forum. Omdat wij klanten tevredenheid wel hoog in het vaandel hebben staan heeft ze op onze kosten zonder pardon een nieuwe popup toegezonden gekregen.

Klanten die een meningsverschil hebben met Badcel.nl dienen te handelen volgens de algemene voorwaarden van Badcel.nl

In het begin hebben wij ook de enige aanloopproblemen gehad waarop klanten o.a. op dit forum hun ei uiten. Meneer P ** ( Egels ) heeft hierop contact gezocht met ons en dit samen met ons tot een goed einde gebracht. Wij betreuren het dan ook ten zeerste dat zijn reactie dusdanig is hier op het forum en meneer niet even zelf contact heeft opgenomen met ons per telefoon op 0623440993.

Klanten die hebben betaald en keurig geleverd hebben gekregen, en klachten hebben dat een verpakking open is geweest, dit is puur en alleen ter controle om u als klant niet teleur te stellen. Alles word gecontroleerd op transportschade voor het bij u word aangeboden. Dit is de reden dat de verpakking opnieuw dichtgeplakt is.

Klanten die een geschil hebben kunnen direct met ons contact opnemen, wij willen iedere klant inzake welk geval dan ook te woord staan en tot een oplossing komen. Wij vragen wel enig begrip i.v.m. de overzetting.

www.badcel.nl

**
Naam onleesbaar gemaakt. Mod

BerichtGeplaatst: Wo 12-03-2008 16:30:15 Reageer met quote
annenkenny
Stagiaire

Allen,

Wij hebben ook eindelijk telefonisch contact gehad met Badcel.
We zijn overeengekomen dat we de verkeerde generator en powerbox morgen met DHL terugsturen naar hen en we hebben er een brief bijgestoken met de details van de aansluiting aan onze cabine.
Hopelijk sturen ze snel de juiste op.

Let's hope....

Ann

BerichtGeplaatst: Do 13-03-2008 09:20:49 Reageer met quote
a3
Partner

Goed om te lezen dat beide gedupeerden inmiddels rechtstreeks contact met badcel.nl hebben weten te krijgen. Laten we er van uitgaan dat de problemen nu snel worden opgelost.
Omdat andere gedupeerden zich nog niet bij Kopersbelangen hebben aangemeld, zal ik vooralsnog een afwachtende houding aannemen. Uiteraard stellen wij het op prijs dat eventuele vorderingen hier worden vermeld (we lezen overigens natuurlijk ook mee bij de collega's van InternetOplichting).

Wellicht is het verstandig dat de overige gedupeerden zich ook hier aanmelden. Heeft een van de gedupeerden badcel.nl er al op gewezen dat ze ook hier worden genoemd ?

vr.gr.

BerichtGeplaatst: Do 13-03-2008 15:40:08 Reageer met quote
a3
Partner

Mede gelet op onderstaand bericht dat door mod Egels op InternetOplichting is geplaatst, houden we ons hier (nog even) rustig. Egels is in overleg en het heeft geen zin om hem of Internetoplichting in de wielen te rijden. Het gaat immers niet om de betreffende forums die zich hiermee bezig houden, maar op oplossingen voor de gedupeerden.
En het ziet er naar uit dat het de goede kant opgaat.
Neemt niet weg dat overige gedupeerden zich ook hier kunnen aanmelden.

vr.gr.

Global Moderator

Big Brother is
watching You!!

Reageer #294 - Vandaag om 15:11:02 Ik heb net een goed gesprek gehad met Ramon van badcel

Ik zal straks de gedupeerden een mail sturen met het verzoek om de gegevens.

Van een aantal gedupeerden ligt het iets anders.
JimmyVee heeft vorig jaar al de spullen gehad.
Die staat dus ten onrechte op de lijst.

Een gedupeerde ( naam bij mij bekend) heeft omdat het artikel er tijdelijk niet was een vervangend model te leen gehad.
Als het product er zou zijn werd ht omgeruild.
Gedupeerde heeft dit leen model echter zo beschadigd dat het voor badcel niet meer te verkopen is.

Goederen worden bij badcel altijd eerst gecontroleerd voordat er verzonden wordt.
Klanten moeten bij levering het product nakijken en tekenen voor een goede ontvangst.
Als een klant dan later toch iets ontdekt wordt er alsnog omgeruild.
Dat een artikel dan ondr het bouwstof terugkomt is erg vreemd.

Badcel gaat het oplossen en ik heb er een goed gevoel bij.

@ gedupeerden: graag ordernummer en je naam aan me doorgeven.

( wegens een crash ben ik een aantal gegevens kwijt )

BerichtGeplaatst: Do 13-03-2008 15:53:54 Reageer met quote
mbekk
Stagiaire

Vandaag heeft Badcel ons wel teruggebeld maar wilde niet akkoord gaan het bedrag van 699 terug te storten on onze rekening . Eerst geloofde meneer niet dat de cabine niet compleet zou zijn Maar uiteindelijk na ons uit te laten spreken wel weer. Zij willen de ontbrekende onderdelen via dhl naar ons toe sturen. Wij hebben akkoord gegeven mits we de juiste onderdelen binnen 2 dagen op ons adres krijgen nageleverd. Ook hebben we gevraagd ons een bouwtekening te sturen van de betreffende cabine zodat we precies kunnen zien wat er misschien nog meer ontbreekt. Dit zouden ze vandaag doen via E-mail (tot op heden nog niks ontvangen ) Aangezien de verbouwing van onze badkamner hierdoor nu al bijna een week stil ligt.
Ons order nr. #212

Mvg. M (Fam van Ens)

Mod actie door Webmaster om Do 13-03-2008 16:04:04:
De onnodige "quote" van het bericht van A3 verwijderd. Reaktie volgt immers meteen op het betreffende bericht. WM

BerichtGeplaatst: Ma 07-04-2008 12:05:29 Reageer met quote
mbekk
Stagiaire

mbekk schreef:
Vandaag heeft Badcel ons wel teruggebeld maar wilde niet akkoord gaan het bedrag van 699 terug te storten on onze rekening . Eerst geloofde meneer niet dat de cabine niet compleet zou zijn Maar uiteindelijk na ons uit te laten spreken wel weer. Zij willen de ontbrekende onderdelen via dhl naar ons toe sturen. Wij hebben akkoord gegeven mits we de juiste onderdelen binnen 2 dagen op ons adres krijgen nageleverd. Ook hebben we gevraagd ons een bouwtekening te sturen van de betreffende cabine zodat we precies kunnen zien wat er misschien nog meer ontbreekt. Dit zouden ze vandaag doen via E-mail (tot op heden nog niks ontvangen ) Aangezien de verbouwing van onze badkamner hierdoor nu al bijna een week stil ligt.
Ons order nr. #212

Mvg. M (Fam van Ens)

We zijn al een aantal weken verder en badcel heeft ons nog steeds geen ontbrekende onderdelen verstuurd. Wij kunnen dus nog steeds niet douchen. Badcel had ons 2 weken geleden beloofd binnen 1 dag de onderdelen te versturen. Er wordt ook sinds bijna 2 weken weer geen telefoon opgenomen en geen E-mail beantwoord. Echt een hopeloos bedrijf.

Fam van Ens

BerichtGeplaatst: Ma 07-04-2008 13:21:10 Reageer met quote
pfffff
ex-moderator/ex-forumlid

@mbekk,

Neem eens kontakt met Kassa en vraag of ze jouw klacht in behandeling willen nemen.

Bekijk gebruikers profiel Zoek naar alle berichten van pfffff Stuur privé bericht

BerichtGeplaatst: Ma 07-04-2008 13:51:38 Reageer met quote
annenkenny
Stagiaire

ook wij hadden opgemerkt dat de powerbox en stoomgenerator niet aanwezig waren bij ons douche cabine.
na veel bellen en mailen toch contact gekregen met badcel en hadden ons een powerbox en stoomgenerator toegestuurd na ontvangst bleek dat dit niet de jusiten waren terug contact gehad met bacel moesten het terug sturen nar hun pastbus maar dhl leverd niet aan een postbus dus wij terug gebeld met badcel voor een ander leverings adres moesten het versturen naar de najaarsweg dit gedaan nu blijkt dat er niemand overdag is nu moest badcel dit pakettje zelf gaan afhalen op de dhl vestiging maar ondertussen is dit nog niet gebeurd en hebben we dus ook nog niet onze anders powerbox en stoomgenerator toch wel raar een winkel die niet open is overdag he

BerichtGeplaatst: Ma 07-04-2008 14:21:55 Reageer met quote
mbekk
Stagiaire

Pink Rosie schreef:
@mbekk,

Neem eens kontakt met Kassa en vraag of ze jouw klacht in behandeling willen nemen.

Ik heb mijn klacht bij kassa neergelegd! Ik hoop dat zij reageren want hier wordt een mens echt wanhopig van.
Met vr. gr. Fam van Ens

BerichtGeplaatst: Ma 23-06-2008 15:33:37 Reageer met quote
pfffff
ex-moderator/ex-forumlid

mbekk schreef:
Ik heb mijn klacht bij kassa neergelegd! Ik hoop dat zij reageren ...

En ... hebben ze gereageerd?

BerichtGeplaatst: Di 24-06-2008 17:54:03 Reageer met quote
mbekk
Stagiaire

Pink Rosie schreef:
mbekk schreef:
Ik heb mijn klacht bij kassa neergelegd! Ik hoop dat zij reageren ...

En ... hebben ze gereageerd?

nee Evil or Very Mad

Opgelicht door www.badcel.nl heet nu www.badkamersnel.nl
 www.kopersbelangen.nl » Internetbedrijven